Dan nu echt het laatste stukje

23 juli 2014 - Losser, Nederland

Terug reis naar huisverliep prima....:)

Jannic heeft ons naar Denpasar, vliegveld gebracht. Dit nadat we bij hem thuis nog verrast werden met kado-tjes voor Ron, mij en de kinderen. Erg attent.

Het inchecken verliep snel en hadden nog tijd voor een broodje. In totaal was het een trip van 16u met een stop in Singapore.  Naar aanleiding van de ramp, is onze route aan gepast.

Wij stapten zelf relaxed in en hebben nog redelijk kunnen slapen, waardoor de tijd snel ging. Naar wat we begrepen hebben was dit voor enkele thuis blijvers anders.

Op schiphol nog snel even mark kunnen begroeten,  die vervolgens door vloog.

De koffers mee, en toen naar Nathalie waar ons een heerlijk ontbijt werd aan geboden.  Lekker bij gepraat foto's gekeken, en vervolgen naar het Oosten. Opa en oma van den Bos begroeten, en dan....naar huis.

Heerlijk je eigen huis, tuintje...met een heerlijk ontvangst van de dames en onze Fonz. Lekker taartje erbij gemaakt door Chemene en souvenirs uitpakken.

Home sweet home...geweldig.  Alle kids gezien, geknuffeld,  Met Fonzie naar het water geweest.  Top.

Hoe mooi het ook was in Indonesië,  het is geweldig om weer thuis te zijn.

Lieve groeten,  en misschien tot de volgende vakantie...

1. Maurice:
    24 juli 2014
    Mooi dat jullie terug zijn. Bedankt voor de souvenirs en ik zie de gratis lunches bij jullie weer met blijdschap tegemoet!