stranddag

4 juli 2014 - Pantai Lovina, Indonesië

We hebben vanmorgen uit gecheckt in Pajar house, echte aanrader voor ieder van jullie.

Vandaar naar Lovina gereden, lange tocht van 3uur, maar mooie,  bijzondere uitzichten.

In Lovinia vandaag gesnorkeld. Heeeel gaaf. Mooie vissen gezien, zeesterren,  aalvis. Zeer bijzonder,  maar ook zo onwerkelijk.

Morgen vroeg op, worden 5u opgehaald om dolfijnen te kunnen zien. Dan ontbijyje doen en nog eens snorkelen.  Wat een belevenis! !

Duik erop tijd in, want vermoeiend is het.

Groetjes van ons...

1. Ria:
    4 juli 2014
    Het lijkt me allemaal geweldig,en het snorkelen is natuurlijk een belevenis op zich. Geniet er maar lekker van groetjes van ons.
  2. EJ van den Bos:
    4 juli 2014
    Dankje wel Ria, gaan we zeker doen.

groetjes
  3. Hans Stegge:
    4 juli 2014
    Super!!! Dolfijnen..Gaaf hoor ..
  4. Antoinet:
    4 juli 2014
    Heel veel plezier morgen! Gaaf hoor dolfijnen kijken maar ook het snorkelen lijkt me geweldig. Veel plezier!
  5. Naomi:
    Heeeeyyy Mam en Ron.
    Heel veel plezier morgen bij de dolfijnen. Gaaf zeg.
    Dikke kus van mij en Fonzie. xxxx
  6. EJ van den Bos:
    Hallo allen,

net terug van ons tripje naar de dolfijnen. Vertrek om 6u .Geweldig...
    Zo mooi wat je dan ziet en ervaart. Foto's gemaakt, gefilmd maar het is te bijzonder om vast te leggen.
    Nu ontbijtje doen en dan snorkelen.

Groeten van ons en flipper, en voor Fonzie een hele speciale knuffel met een kriebel achter zijn oren..x
  7. Mirjam:
    5 juli 2014
    Geweldig. Lijkt me een super ervaring.
  8. EJ van den Bos:
    Dat was het ook Mir...

bedankt voor je wake-up app, heeft helaasniet geholpen. De kapitein klopte al op t raam. Maar de boot lag bijna voor de deur...